30 اردیبهشت 1405
رئیس کمیته حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به طرح رایگانسازی بلیت مترو و اتوبوس اعلام کرد: بر اساس این طرح، هزینه تردد در پایتخت برای اکثریت قاطع مردم به طور چشمگیری کاهش می یابد. به گفته وی بر اساس تبصرههای اصلاحی این قانون، تمامی شهروندان ساکن یا شاغل در تهران شامل طرح میشوند.