25 خرداد 1405
راهاندازی پروژه انتقال و بهرهبرداری از تأمین برق شرکت نفت سپاهان به شبکه 63 کیلوولت اختصاصی پالایشگاه نفت سپاهان و متعاقباً شبکه سراسری برق انجام شد. در این فرآیند اتصال برق پالایشگاه نفت سپاهان به شبکه برق سراسری، با بهرهگیری از روش نوین "انتقال زنده" و بدون خاموشی واحدهای تولیدی، با حضور و نظارت مدیرعامل شرکت نفت سپاهان مهندس فرهاد امیندهقان آغاز گردید.