دوشنبه، ۰۱ تير ۱۴۰۵
کانال تلگرام نسیم اقتصاد

روند بازسازی زیرساخت‌های سوخت‌رسانی با تمام توان در حال پیگیری است

مدیرعامل شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران با تأکید بر اینکه اکنون روند بازسازی تأسیسات آسیب‌دیده در جنگ تحمیلی سوم با تمام توان در حال پیگیری است، بیان کرد: شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران با تکیه بر توان داخلی، اجازه نخواهد داد کوچک‌ترین خللی در امنیت انرژی کشور ایجاد شود و تمامی ظرفیت‌های آسیب‌دیده با فناوری‌های به‌روزتر و تاب‌آوری بالاتر به چرخه خدمت باز خواهند گشت.

قدردانی کمیسیون اقتصادی مجلس از پایداری سوخت‌رسانی در شرایط جنگی و تأکید بر تقویت زیرساخت‌ها

جلسه شورای اقتصاد با محوریت بررسی آخرین وضعیت زیرساخت‌های حوزه پالایش، پخش و ذخیره‌سازی فرآورده‌های نفتی امروز (یکشنبه 27 اردیبهشت) با حضور محمدصادق عظیمی‌فر، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شورای اقتصاد در محل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران برگزار شد.

روند پایدار سوخت‌رسانی با وجود حمله به زیرساخت‌های پالایشی

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران از تداوم پایدار سوخت‌رسانی در کشور با توجه به حمله به برخی زیرساخت‌های انتقال و ذخیره‌سازی فرآورده‌های نفتی خبر داد و گفت: پس از وقوع این حملات، با اجرای تمهیدات فنی ازجمله فعال‌سازی مسیرهای جایگزین انتقال و استفاده از ظرفیت استان‌های همجوار، روند سوخت‌رسانی پایدار ماند و اجازه ندادیم در تأمین سوخت کشور اختلالی ایجاد شود.