خبری برای کارمندان؛ ساعات کاری دستگاه‌های اجرایی از 26 اردیبهشت ماه تغییر کرد

سازمان اداری و استخدامی کشور با ابلاغ بخشنامه‌ای به تمامی دستگاه‌های اجرایی، ساعات کاری ادارات، بانک‌ها، شهرداری‌ها را تعیین کرد.