1 اردیبهشت 1405
وزیر بهداشت گفت: در ایام جنگ 40 هزار مجروح داشتیم که تمامی آنها به صورت رایگان تحت درمان قرار گرفتند به واسطه تجربیات ارزشمند همکاران، وضعیت درمانی به خوبی ساماندهی شده است، به طوری که در بازدیدهای میدانی، مجروحان از روند رسیدگیها ابراز رضایت میکردند.