دوشنبه، ۰۱ تير ۱۴۰۵
کانال تلگرام نسیم اقتصاد

بهبود الگوی مصرف آب در تهران؛ سهم خوش‌مصرف‌ها افزایش یافت

سخنگوی صنعت آب کشور گفت: رویکرد ما در برخورد با مشترکان، چه خوش‌مصرف و چه بدمصرف، کاملاً در چارچوب قوانین و مقررات است.

یک مشوق ویژه برای خوش‌مصرف‌ها؛ برنامه‌ای جدید برای عبور از روزهای گرم تابستان

وزارت نیرو برای ایجاد انگیزه در اصلاح الگوی مصرف، طرح تشویقی ویژه‌ای را از ابتدای خرداد تا پایان شهریور اجرا می‌کند. بر این اساس، تمامی مشترکان خانگی که مصرف خود را نسبت به دوره مشابه سال قبل حداقل 10 درصد کاهش دهند، مشمول تخفیف تا 30 درصدی در بهای قبض برق خواهند شد.