7 خرداد 1405
عضو هیات مدیره کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان تهران گفت: از آنجا که سازمان تامین اجتماعی بدهی این 4 درصد را در زمان بازنشستگی کارگر و بر اساس نرخ حقوق همان زمان تقاضا محاسبه میکند، نه حقوق سالهای گذشته،بهتر است کارفرمایان برای جلوگیری از جریمه سنگین و انباشت بدهی،عناوین شغلی کارگران را به شکل صحیح و واقعی رد کنند.