30 خرداد 1405
همزمان با برگزاری نشست وزرای انرژی سازمان همکاری شانگهای در قرقیزستان، هیئت ایرانی از وزارت نیرو به ریاست مصطفی رجبی مشهدی معاون برق و انرژی وزارت نیرو از نیروگاه بزرگ تبدیل پسماند به انرژی در شهر بیشکک بازدید کرد؛ نیروگاهی که روزانه هزاران تن زباله شهری را به برق تبدیل میکند.