نبیالله محمدی، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به افزایش بیسابقه قیمتها در بهار امسال گفت: مردم تورم سهرقمی را در برخی کالاها نسبت به دوره مشابه سال قبل تجربه کردهاند، فارغ از هرگونه محاسبات بانک مرکزی و مرکز آمار.
معاون فنی مرکز مدیریت بیماریهای واگیر با هشدار درباره افزایش شیوع تب مالت در فصل بهار گفت: به دلیل زادولد دامها و آغاز شیردهی در زمستان، موارد تب مالت در بهار اوج میگیرد. وی همچنین تاکید کرد که در فصل طغیانهای رودخانهای قرار داریم که برخی بیماریهای ناشی از آلودگی آب و فاضلاب بیشتر میشود.