28 اردیبهشت 1405
رئیسجمهوری گفت: ما سه برابر اروپا از برق و گاز استفاده میکنیم، درحالی که در این حوزه چالش داریم و تداوم این روند منجر به ایجاد مشکل در تابستان و زمستان میشود، اما اگر رعایت کنیم گاز و برق کارخانه را قطع نخواهیم کرد و مشکل نخواهیم داشت.