رئیسجمهوری گفت: اگر در حوزه مصرف برق، گاز و سایر حاملهای انرژی نتوانیم الگوی مصرف را اصلاح کنیم، ناگزیر بخشی از ظرفیتهای تولیدی کشور تحتتأثیر قرار خواهد گرفت.
سخنگوی دولت در جلسه هماندیشی «پویش 25 درجه» با اعلام فراخوان برای نهضت ملی اصلاح الگوی مصرف انرژی اظهار کرد: سرمایه اجتماعی و همدلی مردم، کلید عبور از چالشهای زیرساختی است.