21 اردیبهشت 1405
اخیرا خبری درباره آلودگی نفتی در اطراف جزیره خارک منتشر شد. در این راستا سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد: منشأ آلودگی مشاهدهشده تخلیه آب توازن آلوده یک نفتکش آسیبدیده بوده و هیچگونه نشت نفت از تأسیسات و خطوط لوله شرکت نفت فلات قاره ایران در منطقه گزارش نشده است.