1 اردیبهشت 1405
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران بر ممنوعیت کامل برداشت گیاهان دارویی و محصولات مرتعی در سطح استان تاکید کرد و متذکر شد که هرگونه برداشت، حمل یا خرید و فروش این محصولات بدون مجوز قانونی، قاچاق محسوب میشود و با متخلفان برخورد قضایی خواهد شد.