نائب رئیس کمیسیون اقتصاد کلان اتاق بازرگانی ایران گفت: تأمین کسری صندوقهای بازنشستگی کشور از منابع بانک مرکزی، تورمزا و ناپایدار است. استفاده مکرر از منابع بانک مرکزی همچنین میتواند انضباط مالی را تضعیف کرده و انگیزه انجام اصلاحات ساختاری را کاهش دهد.