سخنگوی شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: در دماهای بالای 40 درجه افزایش هر یک درجه دما میتواند مصرف آب را تا حدود 5 درصد افزایش دهد اما با نصب تجهیزات کاهنده میتوان تا 30 درصد در کاهش میزان مصرف آب موثر بود.
با آغاز فصل گرما، بار دیگر موضوع استفاده بهینه از منابع انرژی اهمیت پیدا میکند. در این اینفوگرافی، مهمترین و در عین حال سادهترین راهکارها و توصیهها برای کاهش مصرف آب و برق ارائه شده است.