خبر مهم بنزینی؛ از افزایش سقف کارت‌های سوخت تا تشدید نظارت‌های میدانی

فرماندار بوشهر از افزایش سقف سوخت‌گیری کارت‌های اضطراری از 15 لیتر به 20 لیتر خبر داد و بر تشدید نظارت‌های میدانی برای جلوگیری از سوخت‌گیری مکرر تأکید کرد و گفت: نظارت‌های میدانی چنان تشدید می‌شود که هیچ خودرویی نتواند در طول شبانه‌روز بیش از یک بار سوخت‌گیری کند.