آخرین واحد بخار نیروگاه عسلویه به شبکه پیوست

سومین و آخرین واحد بخار نیروگاه عسلویه شب گذشته با موفقیت برای نخستین بار به شبکه سراسری برق کشور سنکرون شد و به مدار تولید پیوست؛ اقدامی که افزون‌بر افزایش ظرفیت این نیروگاه به حدود 1500 مگاوات، سالانه میلیون‌ها مترمکعب صرفه‌جویی سوخت برای کشور به همراه خواهد داشت.