دوشنبه، ۰۱ تير ۱۴۰۵
کانال تلگرام نسیم اقتصاد

بازگشت واحد شماره 2 نیروگاه بعثت به مدار تولید در کمتر از 48 ساعت

واحد شماره 2 نیروگاه برق بعثت، پس از رفع نشتی کندانسور، اصلاح پره های توربین، رفع نشتی هیتر فشار قوی، بالانس CWP و اجرای مجموعه‌ای از اقدامات فنی و تعمیراتی، در کمتر از 48 ساعت انجام و مجدداً واحد وارد مدار تولید و به شبکه سراسری برق کشور متصل شد.

اتصال موفق واحد یک بخار نیروگاه بعثت به شبکه سراسری برق کشور پس از اجرای پروژه نوسازی برج خنک‌کن

واحد یک بخار نیروگاه بعثت پس از اجرای پروژه نوسازی برج خنک‌کن و انجام مجموعه‌ای از سرویس‌ها و اقدامات فنی برنامه‌ریزی‌شده، با موفقیت به شبکه سراسری برق کشور متصل شد و بار دیگر در مدار تولید قرار گرفت؛ اقدامی که نقش مؤثری در افزایش آمادگی تولید و تقویت پایداری تأمین برق پایتخت در آستانه اوج بار تابستان خواهد داشت.