پیام رئیس موسسه تحقیقات آب به مناسبت هفته مدیریت مصرف و هفته صرفه‌جویی در مصرف انرژی

هفته مدیریت مصرف و هفته صرفه‌جویی در مصرف انرژی، فرصتی برای بازخوانی یکی از مهم‌ترین الزامات حکمرانی پایدار و مسئولانه؛ یعنی مدیریت صحیح منابع و تقویت فرهنگ مصرف آگاهانه در همه سطوح جامعه است.