اجرای دقیق مبحث 19، الزام اساسی در بهبود بهره‌وری انرژی ساختمان‌ها/ مشهد شهر پیشرو در حوزه اجرای مبحث 19 مقررات ملی مسکن

رئیس مجتمع آموزشی و پژوهشی خراسان پژوهشگاه نیرو و رئیس کمیته مبحث 19، در سومین نشست کمیته مبحث 19 مقررات ملی ساختمان که با تمرکز بر "مدیریت مصرف انرژی"، برگزار شد؛ بر ضرورت هم‌افزایی نهادهای تخصصی و اجرای دقیق این مبحث برای ارتقای بهره‌وری انرژی در ساختمان‌ها تاکید کرد.