مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تأکید بر اینکه برخورداری از منابع غنی انرژی به معنای مصرف بیرویه نیست، گفت: با مدیریت هوشمندانه منابع میتوان افزونبر حفظ تولید، از ظرفیتهای موجود به بهترین شکل استفاده کرد.
مدیرعامل شرکت توانیر در جلسه بررسی طرحهای گذر از اوج بار سال 1405 بر ضرورت تدوین شاخصهای کمّی برای تحقق اهداف ابلاغی و رعایت عدالت در توزیع انرژی تأکید کرد.
حمیدرضا جانباز، معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، در نشست مشترک مدیران شرکتهای آب منطقهای و شرکتهای توزیع برق کشور، با اشاره به نقش حیاتی همکاران عملیاتی در حفظ پایداری آب و برق در روزهای گذشته، این تلاشها را مورد توجه و تقدیر مقامات ارشد کشور دانست.