6 تیر 1405
مسئولان آبفای تهران امیدوارند با تجهیز واحدهای مسکونی به ادوات کاهنده مصرف، بخش قابلتوجهی از مصرف مازاد آب در پایتخت کنترل شود. لازم به ذکر است که این تجهیزات بدون کاهش رفاه خانوار، مصرف آب را به شکل قابل توجهی کاهش میدهند؛ بهگونهای که استفاده از سرشیرها و سردوشهای کاهنده مصرف میتواند تا 30 درصد و در برخی موارد حتی بیشتر، مصرف آب خانوار را کاهش دهد.