فرماندار تهران از نحوه و ساعت کار کارکنان و شعب بانک‌ها خبر داد

سال کاری جدید در تهران با 20 درصد کارکنان و 30 درصد شعب بانک‌ها آغاز می‌شود. همچنین شعب ارزی و شعب دارای صندوق امانات هم دایر خواهند شد.