مدیریت مصرف سوخت با توسعه حمل‌ونقل عمومی و اجرای سیاست‌های غیرقیمتی

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اجرای سیاست‌های غیرقیمتی و توسعه حمل‌ونقل عمومی را از جمله راهکارهای کاهش مصرف سوخت در کشور برشمرد و گفت: افزون بر این موارد، در موضوع صرفه‌جویی انرژی نباید از بحث فرهنگ‌سازی نیز غافل شویم.