واردات نفت گاز به صفر رسید/ صرفهجویی یک میلیارد دلاری با کنترل قاچاق سوخت
با اجرای طرحهای نظارتی و مقابله با قاچاق سوخت، مصرف روزانه نفتگاز در پنج ماه نخست امسال حدود 5 میلیون لیتر کاهش یافته است. همزمان با افزایش تولید، واردات نفتگاز به صفر رسیده و این روند میتواند سالانه حدود یک میلیارد دلار صرفهجویی ارزی برای کشور به همراه داشته باشد.
آخرین وضعیت اجرای طرح کاهش بخارات بنزین در جایگاههای سوخت
رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت طرح «کاهش، هدایت، انتقال و بازیافت بخارات بنزین در جایگاههای سوخت» (کهاب) توضیح داد.
پیشرفت در کیفیت و کمیت سوخترسانی؛ توزیع بنزین روزانه رکورد زد
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران از رشد حدود 7 درصدی توزیع روزانه بنزین و ثبت رکورد بیش از 200 میلیون لیتر در یک روز خبر داد و تأکید کرد: بخش عمدهای از تولید سوخت کشور مطابق استانداردهای یورو 4 و 5 انجام میشود.
افزایش سقف برداشت سوخت در مناطق مرزی برای زوار
مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی در تشریح روند سوخترسانی در ایام اربعین، از افزایش سقف برداشت سوخت با کارتهای سوخت شخصی در مناطق مرزی بهمنظور تسهیل سفر زوار خبر داد.
کشف 200 میلیون لیتر سوخت قاچاق در نیمسال اول
مدیرکل دفتر هماهنگی امور مقابله و رصد جریان مالی قاچاق ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: از بهمن ماه سال گذشته تاکنون، 200 میلیون لیتر سوخت قاچاق کشف شده است که در این رابطه 11 هزار خودروی شوتی کشف و ضبط شد.
مصرف سوخت کرمانشاه به بیش از 3 میلیون لیتر روزانه رسید
افزایش 30 تا 40 درصدی مصرف سوخت در مرزها
کرامت ویسکرمی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی، اعلام کرد که در دو هفته منتهی به ایام اربعین، مصرف سوخت در استانهای مرزی دستکم 30 تا 40 درصد افزایش یافته است.
اطلاعیه فوری شرکت ملی پخش درباره کارت سوخت
شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران با صدور اطلاعیهای خطاب به هموطنان و زائران عزیز اربعین حسینی در خصوص استفاده از کارت سوخت شخصی و رعایت نکات ضروری در سفر نکاتی را اعلام کرد.
آماده انتقال سهمیه سوخت به کارت بانکی هستیم
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران با تبیین آخرین وضعیت انتقال سهمیه سوخت به کارت بانکی گفت: شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران در صورت تهیه و تدوین آییننامه اجرایی این طرح از سوی هیئت وزیران، اقدامهای اجرایی را انجام میدهد.
عرضه رایگان سوخت به مردم/ جزییات اعلام شد
معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران به عرضه بیوقفه و ثبت رکورد تاریخی در حجم توزیع فرآورده در دوران جنگ 12 روزه اشاره و اظهار کرد: در آن روزها بیش از 600 جایگاه عرضه سیانجی در سراسر کشور بهصورت داوطلبانه اقدام به عرضه رایگان گاز طبیعی به مردم کردند.
صرفهجویی 3 میلیون لیتری سوخت گازوئیل با اجرای سامانه سپهتن
مدیرعامل شرکت بهینهسازی مصرف سوخت از امکان صرفهجویی معادل 4 میلیون بشکه نفت خام در سال خبر داد و گفت: با اجرای سامانه سپهتن، 3 میلیون لیتر در مصرف گازوئیل صرفهجویی می شود.
اتخاذ تمهیدات لازم جهت سوخترسانی در ایام اربعین در منطقه کرمانشاه
مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه کرمانشاه گفت: با توجه به در پیش بودن ایام اربعین، جایگاههای سوخت این منطقه برای ارائه خدمات مطلوب و شبانهروزی به زوار کربلای معلی آمادگی کامل دارند.
رشد 6 درصدی مصرف سوخت در بخش کشاورزی اردبیل
مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه اردبیل از افزایش شش درصدی مصرف سوخت در بخش کشاورزی استان طی سهماهه نخست سال جاری خبر داد.
سهمیه بنزین به حساب بانکی میرود/ خداحافظی با کارت سوخت از مرداد؟
تخصیص بنزین بر پایه کد ملی، دولت را یک گام به سمت عدالت اجتماعی و مهار قاچاق سوخت نزدیکتر میکند. این طرح با شفافسازی سهمیه هر فرد، راهکاری هوشمند برای مدیریت مصرف و جلوگیری از صفهای طولانی در شرایط بحرانی مانند جنگ ارائه میدهد.
دستورالعمل جدید برای جایگاههای سوخت/ فروش بنزین به این روش ممنوع شد
براساس مقررات ایمنی جایگاههای سوخت، فروش و عرضه فرآوردههای نفتی در گالن ممنوع است.
شمار جایگاههای عرضه سوخت در تهران به 367 رسید
شمار جایگاههای عرضه فرآوردههای نفتی در منطقه تهران با بهرهبرداری از جایگاه اختصاصی «296» در ناحیه جنوب به 367 باب افزایش یافت.
پایداری عرضه سوخت در تهران/ جایگاهها بدون وقفه فعالاند
وضعیت عرضه بنزین جایگاههای سوخت درونشهری و برونشهری استان تهران، بیانگر این است که عملیات سوخترسانی بدون وقفه در حال انجام است و خودروها بدون مشکل در حال سوختگیری هستند.
وزیر نفت: سوخترسانی پایدار است؛ جای نگرانی برای مردم وجود ندارد
وزیر نفت با تأکید بر پایداری در عرضه سوخت گفت: روند سوخترسانی بهخوبی در حال مدیریت است و مردم نباید نگرانی در این زمینه داشته باشند.
استقرار 17 جایگاه سیار سوخترسانی در شهر تهران
شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران در پی شرایط خاص کشور، دومین اطلاعیه در زمینه سوخترسانی در کشور را منتشر کرد و از استقرار 17 جایگاه سیار سوخت رسانی در شهر تهران خبر داد.
هیچ آسیبی به تأسیسات نفتی کشور وارد نشده/ سوخترسانی ادامه دارد
شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی ایران اعلام کرد: تاکنون هیچ آسیبی به تاسیسات نفتی کشور گزارش نشده و روند سوخت رسانی ادامه دارد.
خبر مهم وزیر نفت درباره قیمت سوخت و سهمیه بندی بنزین
وزیر نفت بر وجود بنزین کافی در مخازن تامین تاکید کرد و گفت: سهمیهها کمافیالسابق ادامه دارد.


