دوشنبه، ۰۱ تير ۱۴۰۵
کانال تلگرام نسیم اقتصاد

اعلام تغییر ساعت کاری بانک‌ها و ادارات تهران؛ اجرا از امروز شنبه 30 خرداد

ساعت کاری بانک‌ها و ادارات دولتی در تهران از امروز شنبه 30 خرداد 1405 تغییر کرد و دستگاه‌های اجرایی فعالیت خود را بر اساس برنامه جدید آغاز کردند. بر اساس بخشنامه ابلاغ شده دولت، ساعات کاری تمامی دستگاه‌ها از 26 اردیبهشت‌ماه تا 15 شهریورماه سال جاری، از ساعت 7 صبح تا 13 تعیین شده است.

جزئیاتی از تغییر ساعت کاری بانک‌ها اعلام شد

از امروز 26 اردیبهشت، شعب بانک‌ها در سراسر کشور از ساعت 7 تا 13 به مشتریان خدمات ارائه می‌کنند. بر اساس اعلام شورای هماهنگی بانک‌ها، این تغییر تا 15 شهریورماه برقرار خواهد بود و تمامی شعب بانکی در سراسر کشور باید در این بازه زمانی فعالیت کنند.

فرماندار تهران از نحوه و ساعت کار کارکنان و شعب بانک‌ها خبر داد

سال کاری جدید در تهران با 20 درصد کارکنان و 30 درصد شعب بانک‌ها آغاز می‌شود. همچنین شعب ارزی و شعب دارای صندوق امانات هم دایر خواهند شد.