حمله به زیرساخت‌های انرژی را محکوم می‌کنیم؛ پیشنهاد تشکیل کنسرسیوم انرژی کشورهای عضو

مصطفی رجبی مشهدی معاون برق و انرژی وزارت نیرو در نشست وزرای انرژی سازمان همکاری شانگهای که صبح جمعه 29 خرداد در بیشکک قرقیزستان برگزار شد، با محکوم کردن حملات به زیرساخت‌های انرژی ایران، بر ضرورت همکاری راهبردی کشورهای عضو برای تقویت امنیت انرژی تأکید کرد و از ارائه پیشنهاد تشکیل «کنسرسیوم انرژی سازمان همکاری شانگهای» و طرح ابتکار اتصال شبکه‌های برق اعضا خبر داد.