20 اردیبهشت 1405
با وجود افزایش بارشها نسبت به سال گذشته، پایتخت همچنان با ناترازی جدی آب روبهروست؛ در چنین شرایطی استفاده از تجهیزات کاهنده مصرف آب بهعنوان یکی از راهکارهای مدیریت مصرف، بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است. گفتنی است که تجهیزات کاهنده مصرف آب بدون کاهش رفاه خانوار، مصرف آب را به شکل معناداری کاهش میدهند.