9 خرداد 1405
بر اساس پیش بینی جمعیت شناسان، اگر نرخ باروری در کشور زیر 1.5 باشد، ظرف 65 سال آینده جمعیت ایران به نصف کاهش پیدا میکند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به راهکارهای برون رفت از این معضل بر ضرورت اقدامات فرهنگی، کاهش سزارین، کاهش سقط، آموزش فرزندآوری و سلامت باروری، درمان ناباروری در این حوزه تاکید کرد.