معاون راهبری تولید شرکت برق حرارتی با تاکید بر اینکه برنامه سالیانه تعمیرات نیروگاههای حرارتی به روزهای پایانی خود رسیده است، گفت: در چند روز آینده با اتمام فعالیتهای باقیمانده در این بخش شاهد آمادگی حداکثری نیروگاهها برای پیک مصرف برق تابستان خواهیم بود.
مدیرکل دفتر فنی تولید شرکت برق حرارتی گفت: در هفته دوم اردیبهشتماه برنامه تعمیرات و بهینهسازی 20 واحد نیروگاهی به ظرفیت سه هزار و 700 مگاوات به پایان رسید.