رئیس مجتمع آموزشی و پژوهشی خراسان پژوهشگاه نیرو و رئیس کمیته مبحث 19، در سومین نشست کمیته مبحث 19 مقررات ملی ساختمان که با تمرکز بر "مدیریت مصرف انرژی"، برگزار شد؛ بر ضرورت همافزایی نهادهای تخصصی و اجرای دقیق این مبحث برای ارتقای بهرهوری انرژی در ساختمانها تاکید کرد.
طرح ساماندهی مصارف بخش کشاورزی با حضور معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا، معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو، مدیرعامل شرکت توانیر و جمعی از مدیران ارشد صنعت آب و برق کشور بهصورت حضوری و ویدئوکنفرانسی آغاز شد.