5 خرداد 1405
مدیرعامل توانیر از آغاز مانور ملی طرح «مهتاب» برای مدیریت هوشمند تلفات انرژی در 560 شهرستان کشور خبر داد و گفت: با بهکارگیری 1270 اکیپ اجرایی و نصب گسترده کنتورهای هوشمند، هدفگذاری شده تا پایان خرداد 1700 مگاوات و تا پایان سال 3500 مگاوات مصرف غیرمجاز از شبکه برق حذف شود؛ مشترکان پرمصرف نیز در صورت عبور از 2.5 برابر الگو، با محدودیت یا قطع برق و قبضهای سنگین مواجه خواهند شد.