مقابله با برق دزدی در اولویت سازمان‌های مربوطه؛ چه کسی برق مردم را می‌دزدد؟

این روزها مقابله با برق دزدی در اولویت سازمان‌های مربوطه قرار گرفته زیرا این موضوع علاوه بر خسارت اقتصادی به شبکه برق کشور، موجب اختلال در خدمات‌رسانی به مصرف کنندگان شده است. برق دزدی به عنوان یک جرم کیفری، استفاده غیرمجاز از انرژی الکتریکی بدون پرداخت هزینه یا از طریق دستکاری در سیستم کنتور را شامل می شود.