رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران درخصوص نحوه واردات اتوبوسهای برقی جدید به کشور و ناوگان اتوبوسرانی پایتخت گفت: بیش از 500 دستگاه وارد شده و مابقی باقی مانده است.
موج گذار به حملونقل الکتریکی که از مرزهای جهانی به ایران رسیده است، تنها یک تغییر در سوخت خودروها نیست؛ بلکه آزمونی تعیینکننده برای تابآوری، هوشمندی و آیندهنگری کل نظام انرژی کشور محسوب میشود.