12 خرداد 1405
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: اقتصاد دستوری در هر بازاری به شکلی خود را نشان میدهد؛ یکجا با محدود کردن قوانین گمرکی، جای دیگر در قالب قوانین حمایت از مصرفکننده و تولیدکننده، و در بورس نیز این محدودیتها در چارچوب اقتصاد دستوری تعریف میشوند.