خبر جدید در خصوص زمان اعمال افزایش حقوق کارمندان

ساعت کاری کارمندان ادارات استان تهران از ساعت 8 تا 16 خواهد بود که طبق دستورالعمل استانداری در حال حاضر حضور کارمندان در ادارات 20 درصد است.