31 خرداد 1405
وزیر آموزش و پرورش از تأمین کمبود معلم در سال تحصیلی جدید با جذب نیروهای جدید و بازنشستگان خبر داد و گفت: سالانه بهطور معمول حدود 30 هزار نفر از فارغالتحصیلان دانشگاه فرهنگیان، جذب آموزش و پرورش میشوند و بخشی از کمبودها نیز از طریق سایر ظرفیتهای موجود جبران خواهد شد.