هشدار وزیر نیرو؛ آب وبرق پرمصرف‌ها قطع می‌شود

وزیر نیرو گفت:در مورد پرمصرف‌های آب و برق قواعدی در کشور تعیین شده که رعایت خواهیم کرد و مطابق هر مشترکی از الگوی مصرف تجاوز کند اول جریمه‌های مادی را دریافت خواهد کرد و اگر ادامه دهد برق و آب شان را قطع خواهیم کرد