مدیر نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت خیز شرکت ملی نفت ایران از تکمیل 760 پروژه با اعتبارات مسئولیت های اجتماعی نفت در خوزستان در دولت سیزدهم خبر داد.

به گزارش نسیم اقتصاد، بابک دارابی در حاشیه بازدید از چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان در گفت و گو با روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب اظهار کرد: در بحث مسولیت های اجتماعی در راستای سفرهای هیات دولت به خوزستان و همسو با انجام این مسولیت ها در دوراول سفر 8.6 همت اعتبار برای بحث مسولیت های اجتماعی در خوزستان در نظر گرفته شد‌.
 
وی افزود: این میزان اعتبار برای اجرای یک هزار و 700 پروژه در استان خوزستان تعریف شد که از این تعداد پروژه بالغ بر 760 پروژه در دولت سیزدهم تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

مدیر نظارت بر طرح های عمرانی شرکت ملی نفت ایران گفت: همچنین در این زمینه تاکنون 3.2 همت اعتبار به حساب دستگاه های ذی ربط پروژه های استانی به عنوان واریز شده است.
 
دارابی عنوان کرد: عملکرد وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران در بحث مسئولیت های اجتماعی در دولت سیزدهم کاملا بی نظیر بوده و قابل قیاس با هیچ دوره ای نیست. در این زمینه هماهنگی و همکاری بسیار خوبی با دستگاه های اجرایی وجود دارد که باعث شده تاکنون بیش از 760 پروژه تکمیل و به بهره برداری برسد.
 
وی افزود: عمده پروژه هایی که در بحث مسولیت های اجتماعی در استان خوزستان در دست انجام هستند در حوزه های تنش آبی، آموزشی، ورزشی، بهداشتی و طرح هادی روستایی اجرایی می شوند.
 
مدیر نظارت بر طرح های عمرانی شرکت ملی نفت ایران گفت: همچنین در بحث منابع طبیعی و محیط زیست استان خوزستان نیز پروژه هایی با اعتبارات مسئولیت های اجتماعی نفت در دست انجام است و به این بخش ها توجه ویژه می شود.
 
دارابی خاطرنشان کرد: امیدواریم هزینه کرد اعتبارات مسئولیت های اجتماعی نفت و اجرای پروژه های مختلف در حوزه ها و بخش های متفاوت در خوزستان زمینه ساز رضایت و خشنودی مردم استان شود.
 
 

لینک کوتاه
مسئولیت های اجتماعی خوزستان عملكرد دولت سیزدهم