در دومین روز از چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان شرکت ملی حفاری ایران و شرکت توسعه پتروایران موافقتنامه همکاری در حوزه خدمات جنبی حفاری امضا کردند.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، این موافقت نامه در حاشیه دومین روز برگزاری چهاردهمین نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان، به امضای دکتر حمیدرضا گلپایگانی، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران و دکتر منصور مهرشاد مدیرعامل شرکت توسعه پترو ایران رسید.
در آیین امضا و مبادله این سند همکاری دکتر حمیدرضا گلپایگانی شرکت ملی حفاری ایران را بزرگترین شرکت ارائه دهنده خدمات تخصصی حفاری چاه های نفت و گاز و خدمات جانبی در کشور عنوان کرد و گفت : این شرکت با تأمین خدمات فنی تخصصی مورد نیازشرکت های بهره بردار نقش مهمی در توسعه میادین و افزایش بازدهی چاه های تعمیراتی ایفا کرده است و امیدواریم با توجه به نقش کلیدی این شرکت در تحقق برنامه های صنعت نفت و تلاش های صورت گرفته برای خروج از اصل 44 بتوانیم در آینده شاهد سرمایه گذاری بیشتری در ملی حفاری باشیم.
منصور مهرشاد مدیرعامل شرکت توسعه پترو ایران نیز ضمن ابراز رضایت از همکاری های پیشین این شرکت و ملی حفاری اظهار کرد: در دو روز اول این نمایشگاه سه تفاهم نامه و یک موافقتنامه پر ثمر امضا کردیم که موافقتنامه امروز با شرکت ملی حفاری ایران در مقایسه با تفاهم نامه های قبلی بسیار پر اهمیت تر است.
بر اساس این موافقت نامه پنج ساله ، طرفین در ایجاد یک همکاری مشترک به منظور تأمین و ارائه سرویس ها و خدمات جانبی حفاری در میادین تحت پوشش شرکت توسعه پتروایران به صورت فراخوان محور و بنا به نیاز کارفرما توافق کردند.
 خدمات سیمان کاری، حفاری فرو تعادلی، نمودارگیری سطحی، لایه آزمایی، H2S، خدمات مهندسی، آزمایش بهره دهی چاه، اسید و انگیزش چاه  از جمله موارد مندرج در این موافقتنامه به شمار می آید.
چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان از تاریخ  24 تا 27 دی‌ماه از ساعت 9 تا 17در محل دائمی شرکت نمایشگاه های بین المللی اهواز دایر خواهد بود.

لینک کوتاه
شركت ملی حفاری ایران شركت توسعه پتروایران