سخنگوی صنعت برق گفت :بارش برف شدید 97 روستا در غرب و شمال غرب کشور را بی برق کرده بود که پس از بازگشایی راه ها با تلاش همکاران عملیات برق دار کردن روستاهای محاصره شده در برف رو به اتمام است.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از وزارت نیرو، مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق اظهار داشت: از تعداد 97 روستای محاصره شده در برف فقط 22 روستا باقی مانده که پس از اتمام عملیات گروه‌های امدادی راهداری و باز شدن راه عبور؛ توسط همکاران صنعت برق مشکل آنها رفع خواهد شد.
 
سخنگوی صنعت برق افزود: بارش برف سنگین در مناطق غرب و شمال غرب کشور موجب برخی اختلالات محدود در چند انشعاب روستایی بوده است که با بازگشایی راه‌ها تا چند ساعات آتی، این اختلالات با تلاش بی‌وقفه گروه‌های عملیاتی صنعت برق به طور کامل برطرف خواهد شد.
 
رجبی مشهدی با تاکید بر اینکه اردبیل، آذربایجان غربی و شرقی و کردستان از جمله استان‌هایی هستند که با برخی از این اختلالات ناشی از بارش برف سنگین در انشعاب‌های روستایی مواجه شده‌اند، گفت: از تعداد 41 روستا در استان آذربایجان غربی که در برف محاصره شده 10 روستا و در استان کردستان از 36 روستای محاصره شده 12 روستا باقی مانده است، همچنین 15 روستای آذربایجان شرقی هم به کلی رفع محدودیت شده است.
 
سخنگوی صنعت برق در پایان گفت: شبکه برق کشور پایدار است و مشکلی در تأمین برق هموطنان وجود ندارد.
 
وی از کلیه مشترکان برق درخواست کرد با توجه به شرایط جوی و کاهش دما در اکثر نقاط کشور در مصرف انرژی برق و گاز صرفه‌جویی کنند.

لینک کوتاه
قطع برق مشترکان برق انرژی برق و گاز

اخبار مرتبط