توافق نامه میان پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت مهندسی و توسعه سروک آذر در اولین روز از چهاردهمین نمایشگاه تخصصی نفت استان خوزستان به امضا رسید.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه صنعت نفت، انجام پروژههای فنی/ تخصصی و تحقیقاتی در حوزههای بالادستی و پایین دستی نفت و گاز از مفاد این توافق نامه محسوب میشود.

عظیم کلانتری اصل، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت در حاشیه امضا این توافق نامه به سابقه دیرینه همکاری بین پژوهشگاه و شرکت سروک آذر اشاره کرد و افزود: پژوهشگاه صنعت نفت مجموعه بزرگی است که دارای امکانات گستردهای در بخشهای بالادست و پایین دست است و خوشبختانه سابقه همکاری بسیار خوبی از گذشته میان پژوهشگاه و شرکت سروک آذر در پروژه میدان آذر وجود دارد ؛ از این رو با اعتماد طرفین در موضوعات مختلفی نظیر بخشهای درون چاهی و مسائل مربوط به طراح هایی که مرتبط با افزایش تولید است میتوانیم در جهت گسترش این همکاری گام برداریم.

در ادامه حمیدرضا توسلی، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه سروک آذر بیان کرد: قرار است با امضا این توافق نامه از امکانات پژوهشگاه در زمینه خواص سنگ و سیال و سرویسهای درون چاهی استفاده کنیم.
 
شایان ذکر است نمایشگاه تخصصی صنعت نفت خوزستان( نمایشگاه نفت اهواز) زمستان هر سال در اهواز برگزار میگردد که امسال چهاردهمین نمایشگاه فوق در روزهای 24 الی 27 دی ماه سال جاری از ساعت 9 صبح الی 5 بعد از ظهر پذیرای علاقه مندان و بازدیدکنندگان خواهد بود.

لینک کوتاه
پژوهشگاه صنعت نفت شرکت سروک آذر

اخبار مرتبط