مدیرکل دیوان محاسبات استان آذربایجان شرقی از تشکیل صندوق مشترک مسکن در این استان با مشارکت بانک مسکن و سایر بانکها به منظور تامین مالی پروژه های نهضت ملی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا؛ محمد رضا کردلو مدیرکل دیوان محاسبات استان آذربایجان شرقی در دیدار با مهدی جمالوندی مدیر شعب بانک مسکن استان از تلاش ها و خدمات بانک مسکن در زمینه توسعه بخش مسکن استان قدردانی کرد و گفت: بانک مسکن با توجه به تخصصی که در حوزه مسکن دارد توانسته تحولات مثبت و مطلوبی در این بخش ایجاد کند.
 
مدیرکل دیوان محاسبات استان با اشاره به جزئیات پیشنهاد تشکیل صندوق مشترک مسکن در استان با مشارکت تمامی بانک‌های استان که به وزیر راه و شهرسازی ارائه شده است؛ گفت: در صورت تصویب و عملیاتی شدن این پیشنهاد، با تخصصی که بانک مسکن دارد می تواند از این صندوق به عنوان خط اعتباری برای تامین مالی پروژه های طرح نهضت ملی مسکن استفاده کند. مهدی جمالوندی مدیر شعب بانک مسکن استان نیز با تشریح عملکرد این بانک در بخش مسکن به ویژه طرح نهضت ملی گفت: بانک مسکن استان از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی تا سیزدهم دیماه سال جاری موفق شده است قرارداد ساخت 17 هزار و 637 واحد مسکونی به مبلغ 78هزار و 213 میلیارد ریال را منعقد کند.
 
وی همچنین از پرداخت تسهیلات به مبلغ 43 هزار و 237 میلیارد ریال برای ساخت پروژه های طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

لینک کوتاه
صندوق مشترک مسکن پرداخت تسهیلات

اخبار مرتبط