دکتر سیدعباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن با حضور در محل اجرای طرح پایش سلامت کارکنان، بر لزوم ارزیابی دوره‌ای وضعیت سلامتی همکاران تاکید کرد و اهمیت شناسایی تهدیدات و مخاطرات شغلی اعم از بیماری‌ها را از اولویت‌های معاونت منابع انسانی دانست.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا، مدیرعامل بانک مسکن با اظهار خرسندی از روند موفق برگزاری طرح پایش سراسری سلامت کارکنان بانک در چند روز گذشته گفت: مهمترین دارایی هر سازمان نیروی انسانی آن است؛ بنابراین اجرای چنین طرح‌هایی نشان از اهمیت صحت و سلامت کارمندان برای سازمان دارد.
 
وی با قدردانی از برنامه‌ریزی صورت گرفته در حوزه منابع انسانی بانک گفت: این طرح با هدف پایش سلامت جسمی کارکنان شاغل، تشخیص زود هنگام و درمان به موقع بیماری‌ها و در راستای تکریم کارکنان برای کیفیت بخشی به خدمات تشخیصی و درمانی صورت می‌گیرد.
 
دکتر حسینی ادامه داد: افزایش شاخص‌های سلامت سازمان و داشتن کارکنان سالم‌تر می‌تواند تاثیر مستقیمی در عملکرد شغلی مجموعه داشته باشد؛ بنابراین حضور حداکثری در این طرح ضروری است و انتظار می‌رود تمامی همکاران با حضور و مشارکت در اجرای هر چه بهتر این طرح، بانک را در دستیابی به این مهم یاری دهند.
 
گام نخست اجرای طرح سراسری پایش سلامت کارکنان بانک مسکن از هجدهم دی‌ماه در استان تهران آغاز و در محل تمامی شعب و ادارات مرکزی، آزمایشات تشخیصی انجام خواهد شد. در گام دوم، کارکنان با مراجعه به پزشکان متخصص داخلی، تحت معاینات پیشرفته‌تر قرار خواهند گرفت.

لینک کوتاه
شاخص‌های سلامت نیروی انسانی پایش سلامت کارکنان