مدیر HSE شرکت ملی صنایع پتروشیمی، استفاده از ظرفیت مسئولیت‌های اجتماعی در حوزه بهداشت را گامی مؤثر در پیشبرد برنامه‌های آتی بهداشت صنعتی در شرکت‌های پتروشیمی عنوان کرد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط‌عمومی پتروشیمی پارس، داود عمادی در اجلاس دوروزه رؤسای بهداشت صنعت پتروشیمی که به میزبانی پتروشیمی پارس در مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار شد، از فعالیت‌ها و اقدامات ارزشمند شرکت‌های پتروشیمی در حوزه بهداشت قدردانی کرد.
وی در ادامه به بیان سیاست‌های کلان شرکت ملی صنایع پتروشیمی به تشریح نظام‌نامه HSE و ایجاد فرصت مناسب جهت ارتقای جایگاه کارکنان بهداشت صنعتی پرداخت.
مدیر HSE شرکت ملی صنایع پتروشیمی تصریح کرد: تعریف پروژه‌های بهبود و استفاده از ظرفیت مسئولیت‌های اجتماعی در حوزه بهداشت می‌تواند گامی مؤثر در پیشبرد برنامه‌های آتی بهداشت صنعتی در شرکت‌های پتروشیمی باشد.
 
در این اجلاس، مدیر بهداشت، ایمنی، محیط‌زیست و پدافند غیرعامل (HSE) شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس به تشریح اقدامات بهداشت صنعتی در هلدینگ خلیج‌فارس و برنامه‌های آتی در این حوزه پرداخت.
محمدعلی خادمیان با تأکید بر لزوم پیشبرد سیستماتیک فرایندهای اجرایی در شرکت‌ها، انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری با دانشگاه‌ها و استفاده از ظرفیت‌های علمی کشور در حوزه بهداشت و ایمنی را از اقدامات مهم هلدینگ خلیج‌فارس، خواند.
در این اجلاس همچنین گزارش عملکرد شرکت پتروشیمی پارس و پروژه‌های اجرایی و پژوهشی برتر شرکت‌های پتروشیمی آریاساسول و پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی ارائه شد.

لینک کوتاه
صنعت پتروشیمی شرکت پتروشیمی پارس

اخبار مرتبط