مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان و یکمین سالگرد خاکسپاری شهید گمنام شرکت ملی حفاری ایران برگزار شد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران این مراسم روز دوشنبه 18 دیماه 1402 با حضوردکتر گلپایگانی مدیرعامل ،  سرهنگ علی بروجردی مسئول یادمان شهدا در استان خوزستان، مهدی علیمردانی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت، خانواده های شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم ، مدیران، رؤسا، بسیجیان و جمعی از کارکنان در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی برگزار شد.
در آغاز این مراسم سرهنگ بروجردی ضمن محکومیت حادثه تروریستی انفجار در گلزار شهدای کرمان و تسلیت به خانواده های شهدای این حادثه گفت: شهدا نماد وفاداری به ولایت و انقلاب بودند که در سخت ترین شرایط برای خاک وطن جنگیدند و جان خود را تقدیم نظام کردند و اینک مدافعان حریم آل الله با پیروی از مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه دهنده آن مسیر و عهده دار تأمین امنیت این آب و خاک هستند.
وی یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس ، شهدای بصیرت، شهدای حرم، شهدای امنیت و سلامت را گرامی داشت و افزود: امنیت اکنون را مدیون خون این شهدا هستیم و جوانان بدانند در آن زمان نبرد توپ و تانک بود ولی اکنون دشمن با استفاده از روش ها و سلاح های دیگر مانند جنگ نرم ،قصد ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی را دارد که جوانان باید روشنفکرانه مراقب حربه های جدید دشمن باشند.
در ادامه یکی از مدافعین حرم شاغل در شرکت ملی حفاری ایران به روایتگری و بیان خاطرات خود از دوران جنگ در برابر گروه های تکفیری پرداخت.
 در خاتمه این آیین از خانواده های شهدای شرکتی دوران دفاع مقدس، کارکنان و خانواده های شهدای مدافعان حرم با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد و از نماهنگ "فریاد خون خواهی" که به وسیله روابط عمومی و پایگاه مقاومت بسیج شرکت تهیه و تدوین شده بود نیز رونمایی گردید.

لینک کوتاه
شهدای حادثه تروریستی کرمان سالگرد خاکسپاری شهید گمنام شرکت ملی حفاری ایران

اخبار مرتبط

نظرات شما