وزیر کشور گفت: دشمنان جمهوری اسلامی همواره از قدرت ایران و توسعه و پیشرفت این کشور هراس دارند و بهترین پاسخ به جنایت تروریست‌ها حضور پرشور در انتخابات سال جاری است.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از ایرنا، احمد وحیدی روز شنبه در دیدار با مردم شهرستان طارم زنجان افزود: دشمن از قدرت مردم ایران در حمایت از ایستادگی و یکپارچگی انقلاب اسلامی که نمود واقعی آن در مشارکت انتخاباتی است.
 
وی اضافه کرد: در یمن، غزه و فلسطین دشمن از اتحاد مردم ضربه خورد، امروز هم دشمنان جمهوری اسلامی از اتحاد و یکپارچگی مردم هراس دارد و ما بیش از گذشته به وحدت و انسجام مبتنی بر کلام رهبری نیاز داریم.
 
وحیدی تصریح کرد: ضربه دیگر ما به دشمنان جمهوری اسلامی، سازندگی و پیشرفت است، خوشبختانه دولت سیزدهم پای کار آمده و در مقابل تمام هجمه های دشمن روی توسعه تاکید دارد.
 
وزیر کشور با بیان اینکه کشور در شرایط خاصی قرار دارد، تشریح کرد: جنایت ضد بشری که در شهر کرمان اتفاق افتاد، نمایش باطل دشمنان جمهوری اسلامی بود، دشمن نمی‌خواهد مشکل مردم حل شود و جامعه از پیشرفت و سربلندی برخوردار باشد.
 
این مسوول بیان کرد: در حادثه کرمان یک مناسبت‌ شاد مثل روز مادر به عزا و ناراحتی تبدیل شد، بیش از نیمی از شهیدان حادثه کرمان را بانوان و کودکان تشکیل می‌دادند، واقعا کشتار کودکان و زنان در کدام دین و آیین مورد تاکید قرار دارد.
 
وحیدی خطاب به جنایتکاران و تروریست‌ها تاکید کرد: اگر احساس قدرت می‌کنید بیایید با نیروهای نظامی ما مقابله کنید، هرگاه دشمن از نیروهای نظامی زبده ما مثل سردار شهید قاسم سلیمانی ضربه خورده، به صدمه زدن زنان و کودکان بیگناه ما اقدام کرده است.
 
وزیر کشور بیان کرد: داعش را آمریکایی‌ها درست کردند، اما امروز این گروهک تروریستی در خدمت رژیم صهیونیستی است، قبلا همین گروهک در سوریه و عراق فعالیت داشت و همه این‌ها نشان از ترس رژیم صهیونیستی از قدرت کشورهای منطقه است.
 
وی ادامه داد: باید از خودمان بپرسیم چرا داعش در رژیم صهیونیستی فعال نیست، حتی در برخی کشورهای عربی و متحد با اسراییل نیز حضور ندارند، این نشان می‌دهد که اصل دشمنی با چه چیز و چه کسانی است.
 
وحیدی خاطرنشان کرد: دشمن تصور می‌کند با شهید کردن یک چهره یا یک شخص در جمهوری اسلامی کار تمام می‌شود، اما نمی‌داند که خدا پشت این خون‌ها ایستاده و پس از شهادت سلیمانی طوفان الاقصی را رقم زد.
 
وزیر کشور: بهترین پاسخ به تروریست‌ها حضور در انتخابات است
 
تامین آب شرب کشاورزی دغدغه دولت سیزدهم است
 
وزیر کشور در ادامه به مشکلات مردم شهرستان طارم اشاره کرد و گفت: مقدمات احداث سد کلوج و پاوه رود شروع شده و مطالعات آن در دست تکمیل است.
 
وی تاکید کرد: مسأله آب در دولت سیزدهم جدی است، دولت اهتمام جدی بر تامین آب دارد و در این حوزه دغدغه مند است.
 
وحیدی خاطرنشان کرد: نسبت به مشکل راه، جاده و زنجیره ارزش افزوده زیتون نیز تمامی کارها در حال پیگیری است.
 
مشکل مردم طارم آب، راه و زیرساخت پزشکی است
 
حجت الاسلام منصوری امام جمعه شهر آب‌بر مرکز شهرستان طارم نیز گفت: پس از بررسی و نیازسنجی صورت گرفته مشخص شد که طارم به عنوان بزرگترین باغ شهر زیتون کشور، اکنون حق آبه درستی ندارد، با اینکه تامین کننده نصف زیتون کشور است، اما از حداقل‌ها محروم مانده است.
 
وی اضافه کرد: شهرستان طارم در سه ماه تابستان با بحران آب روبرو بود و انتظار داریم که احداث سد کلوج و تنظیمی پاوه رود هرچه سریع تر در دستور کار قرار گیرد.
 
حجت الاسلام منصوری بیان کرد: بیمارستان 32 تخته شهدای طارم باید به 64 تخت افزایش یابد که وزیر بهداشت گفتند امکان ندارد و فقط می‌توانیم وضعیت اورژانس را افزایش دهیم.
 
امام جمعه شهر آب بر بیان کرد: مشکل دیگر شهرستان طارم نبود راه مناسب است، بدون راه توسعه‌ای اتفاق نمی‌افتد، ما یک پل فلزی داریم که از قبل انقلاب باقی مانده و هنوز نوسازی نشده است.
 
حق آبه مردم طارم را احیا کنید
 
رضاعلی انبارلویی فرماندار شهرستان طارم زنجان نیز در این نشست مردمی گفت: 95 درصد مردم شهرستان طارم کشاورر هستند و مشکل اصلی آن‌ها تامین آب است.
 
وی اضافه کرد: 450 هزار متر مکعب حق آبه کشاورزی طارم اکنون به دلیل کاهش بارندگی و خشکسالی به حداقل رسیده که خواهشمندیم برای احیای 40 هزار هکتار کشت زراعی و باغی برنامه ریزی شود.
 
انبارلویی بیان کرد: در شهرستان طارم 60 نوع محصول زراعی و باغی تولید می‌شود و این منطقه را به بزرگترین تولید زیتون تبدیل کرده است.

لینک کوتاه
وزیر کشور تروریست‌ها انتخابات

اخبار مرتبط

نظرات شما