به دنبال اقدام وحشیانه و تروریستی دشمنان ملت ایران در به شهادت رساندن جمعی از هموطنانمان در گلزار شهدای کرمان همزمان با چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، رئیس‌کل بانک مرکزی در پیامی شهادت جمعی از هموطنان را تسلیت گفت.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از ایسنا، در پیام محمدرضا فرزین رئیس‌کل بانک مرکزی آمده است:
 
انا لله و انا الیه راجعون
 
شهادت جمعی از هموطنان عزیزم در گلزار شهدای کرمان همزمان با میلاد صدیقه طاهره (سلام الله علیها) و چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی قهرمان بزرگ ملت ایران، روزی تلخ و جانگداز را برای همه هموطنان و آزادی‌خواهان دنیا رقم زد.
 
بدون تردید جنایت هولناک و اقدام وحشیانه و تروریستی عوامل رژیم صهیونیستی و حامیانش در ریختن خون مطهر زنان و کودکان و مردمان آزاده و بیگناه و مظلوم ایران، بار دیگر چهره پلید و ظالم دشمنان این ملت بزرگ را مقابل چشم جهانیان گشود.
 
مجددا شهادت هموطنان عزیز را در این حادثه تروریستی به خانواده‌های معظم شهدا و ملت بزرگ ایران تسلیت می‌گویم و با قلبی سرشار از غم، از طرف خود و همکاران شبکه بانکی کشور ضمن همدردی و همدلی با بازماندگان این حادثه دردناک، برای شهدای این حادثه علو درجات و برای خانواده‌های آنان صبر و برای مجروحان، شفای عاجل از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

لینک کوتاه
رئیس‌کل بانک مرکزی حادثه تروریستی کرمان

اخبار مرتبط