نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از بررسی پیشنهادات نمایندگان در حوزه صنعت و معدن برای درج در لایحه بودجه 1403 کل کشور در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش نسیم اقتصاد، علی جدی ضمن تشریح نشست امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: در نشست امروز کمیسیون صنایع و معادن  پیشنهادات نمایندگان در حوزه صنعت، معدن، ارتباطات و پتروشیمی در  لایحه بودجه سال 1403 کل کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این نشست مقرر شد تا 15 درصد حقوق دولتی معادن در شهرها و استان‌های درگیر با معادن، هزینه شود.
 
وی در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر در نشست امروز کمیسیون قرار بر این شد تا صورت حساب‌های حسابرسی شده شرکت‌هایی که اوره تولید و به وزارت جهاد کشاورزی می‌دهند پرداخت شود زیرا این شرکت‌ها به دولت اوره  می‌دهند اما طلب آن‌ها پرداخت نمی‌شود.
 
نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: از سوی دیگر در نشست امروز کمیسیون صنایع مقرر شد تا 0.5 درصد از سهم دولت و 0.5 درصد از سهم شهرداری‌ها از مالیات بر ارزش افزوده‌ای که واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی پرداخت می کنند، به این شهرک‌های صنعتی برای نگهداری و  نوسازی زیرساخت آن‌ها داده شود.

لینک کوتاه
نمایندگان حوزه صنعت و معدن لایحه بودجه کمیسیون صنایع

اخبار مرتبط

نظرات شما