فرج زاده ریس شورای کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی در در رویداد ملی فرصت های تامین مالی در نظام اقتصادی کشور که در دانشگاه امام صادق (ع )برگزار شد بر نقش موثر شرکت های عضو کانون در زیست بوم تامین مالی تاکید کرد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی ، فرج زاده در رویداد ملی فرصت های تامین مالی در نظام اقتصادی کشور که در دانشگاه امام صادق (ع) برگزارشده بود گفت : سرمایه‌ گذاری‌ در زمینه‌ های‌ مختلف‌  در حوزه اقتصادی همواره به‌ عنوان یکی‌ از راه های‌ مهم‌ توسعه‌ در اکوسیستم تامین مالی  موردتوجه‌ می باشد  و در این‌ میان، تامین‌ مالی‌ موجب‌ شده است‌ تا علاوه بر توسعه‌ سرمایه‌ گذاری‌، افزایش‌ کارایی‌ سرمایه‌ گذاری‌ نیز از اهمیت‌ فراوانی‌ برخوردار باشد.
ریس کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی در ادامه اظهار داشت : هدف اصلی‌ از تامین‌ مالی‌ پایدار، انتخاب ترکیبی‌ از منابع‌ مالی‌ است‌ که‌ هزینه‌ های‌ مالی‌ را به‌ حداقل‌ برساند و ارزش شرکت‌ را برای‌ سرمایه‌ گذاران حداکثر نماید،  باتوجه‌ به‌ این‌  اصل مهم‌،  شرکت های عضو کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی نقش موثری در این اکوسیستم برای  سرمایه‌ گذاری‌ و تامین‌ مالی‌ پایدار دارند .
 وی در ادامه گفت : یکی دیگر از اهداف مهم از تأمین مالی، سرمایه گذاری، سودآوری، کاهش ریسک و برطرف کردن نیازهای اقتصادی و اجتماعی بنگاه می باشد.
فرج زاده ضمن اشاره بر استفاده از تامین مالی در حوزه های بین الملل  گفت : جذب سرمایه های خارجی یکی از مهمترین روشهای تامین مالی برای اجرای پروژه های می باشد. و در چند  سال گذشته به دلیل تحریمهای ظالمانه و ... شرکتها در سنوات اخیر ً به جذب منابع مالی از طریق منابع داخل کشور متکی بوده اند که خوشبختانه تعدادی از شرکت های عضو کانون در این حوزه نیز تجارب خوبی دارند.
فرج زاده در ادامه ضمن معرفی کانون اظهار داشت : کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانکی به استناد ماده 5 قانون تسهیل اعطای تسهیلات بانکی و کاهش هزینه های طرح و تسریع در اجرای تولید و افزایش منابع مالی و کار آئی بانکها مصوب 1386 مجلس شورای اسلامی 4تشکیل شده است و  نزدیک به 200 شرکت در حوزه ها و گرایش ها مختلف فعالیت می کنند.
گفتنی است رویداد ملی فرصت های تامین مالی در نظام اقتصادی کشور با حضور بازیگران اصلی این زیست بوم از حوزه بان، بیمه و شرکت های تامین مالی در دانشکده معارف اسلامی و اقتصاد دانشگاه امام صادق (ع) برگزار شد.
 
 
 


 
 

لینک کوتاه
شرکت های عضو کانون مشاوران اعتباری سرمایه گذاری بانکی تامین مالی

اخبار مرتبط

نظرات شما